FANTASTISK OKS-TUR TIL NØRHALNE CUP 2016

Lasse Bugge
12. maj 2016 kl. 06:47

Onsdag den 4. maj drog ca. 65 spillere, trænere og forældre fra U11, U12 og U13 til Nørhalne Cup i Nordjylland. Vejrudsigten havde lovet sol og sommertemperaturer, så der var pakket korte bukser og solcreme.

Alle blev indlogeret på Vadum skole, så der var mulighed for at hygge sig sammen om aftenen og trænere og forældre kunne netværke på tværs af årgangene.

Spillerne repræsenterede OKS-hold i 5 rækker, U11-elite, U12-elite 8-mands og U12B samt U13-elite 11-mands og U13B. Kampene blev spillet i Aabybro, Nørhalne og på AaB's flotte anlæg i Aalborg Ø, hvor U13-spillerne i en pause blev underholdt af Aab's superligaspillere som trænede.

Der blev spillet mange fodboldkampe torsdag, fredag og lørdag og OKS viste flaget med flere sejre end nederlag, flot fodboldspil og U12-elite opnåede en meget flot 3. plads, hvor de slog Cambridge FC i bronzekampen.

Lørdag aften vendte en flok trætte, men glade drenge, trænere og forældre hjem til velfortjent fridag søndag inden det går løs med fodbold igen.

Fra klubbens side er vi glade for den gode oplevelse til spillere, forældre og trænere og håber at denne tur kan være grobund for fælles ture til lignende stævner fremover.

TAK til spillere, trænere og forældre for en fantastisk tur.