Fyens Stiftstidende dag 4

Thomas Stage
29. december 2015 kl. 16:22
I dag var det pigernes dag !

Så blev pigernes dag i hallerne. Der var OKS piger repræsenteret i U11 og U13. Første hold var U11 pigerne i hal 2. Der blev ydet det bedste, og de scorede flere mål end Aarslev der blev nr. 2 i puljen.... og som senere tabte i finalen. Men point blev det desværre ikke til.

Foto: Fyens Stiftstidende - U11 pigerne der repræsenterede OKS.

Ved middagstid var både U13 Munkebjergskolen og klubholdet i kamp - men i hver sin hal. Træner for klubholdet, Kristian Augustesen, havde ikke de store forventninger om avancement fra puljen, da de var oppe imod 2 af de bedre fynske hold, Næsby BK og Marienlyst, hvor førstnævnte spiller stævner med U12 drenge og indimellem vinder disse stævner. Og det blev da også ved oplevelsen for pigerne, for pointene udeblev.

Foto: Fyens Stiftstidende - OKS U13 piger

Munkebjergskolen blev desværre også ramt af samme skæbne som klubholdet, omend der blev fightet fint. Pointene udeblev, men de var en oplevelse rigere.

Foto: Fyens Stiftstidende - Munkebjergskolen U13 piger

Resultater fra pigernes finaler:

OB vandt dagens U11 finale med 6-0 over Morud.

Tarup/Paarup IF vandt dagens U13 finale med 4-3 over Årslev.

Tarup/Paarup IF vandt dagens U15 finale med 2-1 over Sct. Hans Skole.

Efterskolen ved Nyborg vandt dagens U18 finale med 3-1 over Tornbjerg Gymnasium.