Udmeldelse

Hvis du skal udmeldes af OKS og flytte til en anden klub, skal du først indmelde dig i din nye klub med følgende oplysninger:

• afleverer dit fulde navn
  • fødselsdato
  • hvilken afdeling du skal indmeldes i hos din nye klub
  • navnet på den klub du skal meldes ud af - altså OKS

Så sker udmelding af OKS automatisk og din nye klub får elektronisk tilsendt dit spillercertifikat !

BEMÆRK - spillercertifikat er nu digitalt, og udleveres ikke længere i papirform !

Hvis du blot skal udmelde dig af OKS, for IKKE igen at spille fodbold skal du skrive en mail til Klubmanager@oks.dk,  hvor du skriver dit fulde navn, adresse, fødselsdato.

AL udmeldelse træder i kraft pr. næste betalingsrunde !!