Nye udskiftningsbokse på OKSon Park

image På bane 2 er boksene taget i brug.
21. maj 2018 kl. 11:13
Bane 2 og kunstgræsbanen optimeres

OKS er i fuld gang med at optimere hele OKSon Park, så vores dejlige anlæg fremstår moderne og tidsvarende.

Der er bygget nyt omklædningsrum i klubhuset, cafeteriet er malet og der er lagt nyt gulv og sat smarte lamper op, kunstgræsbane, LED lystavle på bane 1, indhegning af bane 2 og meget mere.

Seneste nye tiltag er at vi har bygget nye udskiftningsbokse på bane 2 og lige nu er i fuld gang med også at få lavet bokse på kunstgræsbanen.

I spidsen for dette arbejde er Sune Hansen. Sune er uddannet tømrer og mangeårigt medlem af OKS. Altid dejligt med hjælp fra klubbens medlemmer og der skal lyde en kæmpe tak til Sune H for det flotte arbejde til glæde for alle OKSer, små som store!

Billede:

Arbejdet på kunstgræsbanen er i fuld gang og er færdig inden længe