OKS søger nye børne- og ungdomstrænere

Ungdomsudvalget
19. februar 2018 kl. 07:42
pt. bl.a. til breddehold i U13 og U14.

Går du med en fodboldtræner i maven? Kunne du tænke dig at være et forbillede for en række piger eller drenge? Vil du udvikle dit eget fodboldspil og dine taktiske evner? Ønsker du en karriere indenfor fodboldtræner branchen? Så start i OKS!

OKS (Odense Kammeraterens Sportsklub) er en af Fyns absolut største fodboldklubber med stigende medlemstal i børne- og ungdomsafdelingen.
Derfor søger vi flere trænere, pt. primært til vores drenge U13 og U14 breddehold med tiltrædelse hurtigst muligt.

Udover et rigtigt godt trænermiljø med mange unge trænere tilbydes:
  • trænerpakke med træningstøj
  • trænergodtgørelse
  • mulighed for træneruddannelse efter aftale.

Vi forventer naturligvis, at du har lyst til at have med børn at gøre, og vægter det sociale på lige fod med fodboldresultater. Vi er en klub for både eliten og det sociale !

Erfaring er ikke et must! Vi kan hjælpe dig med den del!

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, kan du kontakte:

Martin Rasmussen
Mail martin@mrsalg.dk