Ny pubquiz sæson starter

image OKS og Albani er klar med en ny runde Pubquizzer
05. februar 2018 kl. 10:48
Onsdag d. 7. feb. kl. 20.00 i klubhuset

Så indbydes der igen til Pubquiz i klubhuset på Østerbæksvej.

Vi starter kl. 20.00 i Cafeteriet. Quizzen varer i cirka 2 timer og spørgsmålene vil omfatte emner som musik, sport, arkitektur, litteratur, film / TV osv. Som vanligt er quizmaster rutinerede Michael Mai, der vil lede forsamlingen sikkert gennem aftenen.

Et hold består af 4 spillere og det koster 50,- pr. person at deltage 30,- går direkte tilbage til gevinster.

Der er flotte gevinster som blandt andet er koncertbilletter, kontante og øl / vand

Ved at følge dette link kan du læse meget mere om den populære Quiz, der afholdes flere steder i Odense samt på hele Fyn

Vi opfordrer til at møde op i god tid, da vi forventer mange deltagere. Cafeteriet i OKS er åbent og der kan købes kolde øl og vand fra Albani.

Ved at klikke på dette link, kan du læse meget mere om konceptet bag Quizzen

Vel mødt på onsdag d. 7. februar kl. 20.00 i klubhuset på Østerbæksvej.