OKS indgår samarbejde med Sparekassen Sjælland-Fyn

image Sparekassen Sjælland-Fyn er ny aktiv partner i OKS og vil komme hele klubben til glæde.
19. marts 2024 kl. 15:33
Sparekassen Sjælland-Fyn ser store perspektiver i at koble sig på OKS' udvikling

OKS indgår nyt partnerskab og skifter i den forbindelse også bank.

Fremover er det Sparekassen Sjælland-Fyn som varetager klubbens bankforretninger.

Rasmus Grundsøe Mikkelsen, Områdedirektør Privat udtaler om det indgået partnerskab med klubben.

”Vi går ind i partnerskabet fordi, der er mange ting i vores værdier, der er ens.

OKS vil gerne være lokal områdets fortrukne klub, sparekassen vil gerne bidrage til, at gøre lokalområderne i sparekassens markedsområder til et bedre sted af leve, arbejde og drive virksomhed.

OKS vægter kvalitet, glæde, fællesskab, tydelighed og ordentlighed, hvor sparekassen tilsvarende vægter samfundsansvar, tryghed og ordentlighed.

Vi har begge fokus på talentpleje og udvikling.”

Og så betyder det også noget, at vi begge er i centrum af Odense og OKS driver en forening med god struktur og der er styr på tingene.

Formand Klavs Larsen udtaler om det nye partnerskab med Sparekassen Sjælland-Fyn

"Vi er som klub rigtig glade for det nye partnerskab, som beror på lokal forankring, sunde værdier og en ønske om at skabe noget for helheden.

Sparekassen Sjælland-Fyn vil sammen med klubben gå aktivt ind i partnerskaber med klubben og være med til at skabe endnu flere oplevelser for vores knapt 1100 medlemmer."