Nyt alsidigt bevægelsestilbud til børn og unge

Claus Mathiesen
02. april 2024 kl. 10:44

Odense Kammeraternes Sportsklub (OKS) og Munkebjerg Gymnastikforening (MGF) har sammen skabt et nyt alsidigt bevægelsestilbud til børn og unge.

Med støtte fra DIF/DGI foreningspulje ønsker MGF og OKS at give børn og unge et tilbud om at kombinere sportsgrenene fodbold og gymnastik, ved at samtænke de to foreningers tilbud.

Erfaringerne fra projektet, som løber fra 2023-2025, skal føre til at de nye tilbud forankres i de to foreninger.

Første konkrete tilbud, som lanceres fra april måned, er Forårs GymBold, som er et aktivitetstilbud for de helt unge forårs SFO piger og drenge. Med udgangspunkt i lege, så vil vi introducere børnene til elementer som både er kendt indenfor gymnastik og fodbold.

Du kan tilmelde dig de to første åbne træninger via nedenstående link:

Tilmelding til åben træning den 18. april

Tilmelding til åben træning den 2. maj