Ny børneudviklingstræner i drenge-afdelingen

Sune Buus Nielsen
26. marts 2024 kl. 13:41
Der er gang i transfer markedet og derfor er vi glade for at kunne præsenterer Claus Mathiesen som børneudviklingstræner i drengeafdelingen. Claus står klar til at styrke det gode arbejde der allerede fungerer godt, på drengesiden i OKS og det er vi rigtig glade for.
Med mange års erfaring i klubben, både som træner og aktiv frivillig i bestyrelses- og udvalgsarbejde, er Claus en sand OKS-legende.
Claus kender klubben og dens kultur indgående, og han er klar til at bygge videre på det solide fundament, der allerede er lagt. Som DBU-børneklub er børneudviklingstrænerne på både drenge- og pigesiden af afgørende betydning for vores fortsatte udvikling af et trygt og udviklende fodboldmiljø.
Vi glæder os over, at en så rutineret OKS’er som Claus vil dele sin erfaring med alle vores trænere. Fra den 1. april vil han besøge alle børne- og ungdomshold på drengesiden og bidrage til at skabe et endnu bedre fodboldmiljø for vores talentfulde spillere.
Lad bolden rulle, Claus! 🌟⚽️👏