Klinik for Velvære støtter OKS

08. april 2024 kl. 14:52
Ny Partner er Klinik for Velvære, som giver OKS-medlemmer 20% på første behandling

Klinik for Velvære ved Elina Gyldenvang er ny partner i OKS, hvilket vi er rigtig glade for.

Til OKS medlemmer er der 20% rabat på første behandling i klinikken ved brug af koden RABAT-20 ved bestilling.

Besøg hjemmesiden her.

Eline er uddannet kosmetolog og fysiurgisk massør og har haft klinik på Skibhusvej, lige ved siden af Netto, i mange år".'

OKS byder Eline og Klinik for Velvære velkommen i klubben.