U16 vinder rækken og rykker op

image Her ses et udsnit af U16 drengene fra deres tur i Efterårsferien, hvor de var i Verona, til en stor turnering.
17. november 2022 kl. 18:46
På 1½ år er U16 gået fra Liga 3 til Liga 2B og nu vindere af Liga 2.

Klubbens U16 hold har vundet U16 Liga 2.

Drengene endte nummer 1, 4 point foran TPI. 8 sejre, 3 uafgjorte og et enkelt nederlag.

Det er nu 3 halvsæson af drengene slutter som nr. 1 i rækken hvilket er helt forrygende arbejde. Dels af spillerne selv men så sandelig også af trænerteamet med Claus Mathiesen, Martin Rasmussen og Jonathan Christensen.

Vores U16 årgang består af 2 hold og +30 spillere - og der er allerede flere på vej ind i drengenes- og klubbens stærke fællesskab.

Fra foråret vil U16 derfor repræsentere OKS i den højest mulige række, Liga 1, for ikke licensklubber. Hvilket de med rette kan være stolte af.