Fed Lørdag

16. august 2021 kl. 16:07
Fed Lørdag & Fest på OKS for alle den 28. august

Kom til “Fed lørdag på OKS” den 28. august

Der vil være gratis entre til dagens arrangement - dog ikke aftenens spisning & fest.

”Fed lørdag på OKS” er for alle, uanset medlemsskab eller klubtilhørsforhold.

Med nedenstående program inviterer vi børn- såvel som voksne, til nogle hyggelige timer på “Danmarks hyggeligste anlæg”. Herunder også en landskamp for krigsveteraner mod Polen.

Programmet ser således ud

Fra kl. 10.00
Masser af børnekampe, hoppeborg, kagebord og balloner (Gratis).

Kl. 13.00
OKS vs FC Sydvest 05 – Danmarksserien.

Kl. 15.00
Underholdning og konkurrencer på banen samt VIP telt for inviterede gæster.

Kl. 15.30
Taler af Borgmester og Forsvarsminister.

Kl. 16.00
Danmark vs Polen – Landskamp for krigsveteraner.

Kl. 19.00-24.00
Fest - Fællesspisning med stor lækker buffet i teltet leveret af slagteren på Rødegårdsvej og live musik med ZAC WILLIAMS + band.

Tilmelding til festen samt betaling via dette link. Dagsprogrammet indtil 19.00 er gratis og kræver ikke tilmelding.