Vær med til at støtte OKS

Phillip Frikke-Schmidt
30. april 2020 kl. 09:58
Virtuel fodboldkamp afvikles

SuperLørdag er blot et af mange initiativer, som vi har måtte udskyde i år. Nu prøver vi så virtuelt.

I en tid hvor vi, som mange andre foreninger, savner indtægter, lancerer vi virtuel SuperLørdag på OKSonPark. I får tilmed en spændende U13 kamp med i pakken, fredag aften.

Entré: kr. 30,- pr. person.
Øl, pølser & kampprogrammer, kan naturligvis tilkøbes til kr. 10,- stykket.

Indtægter herfra går ubeskåret ned i klubbens kasse.

Nu på lørdag den 2.5 skulle DS have spillet hjemme mod Otterup, fra toppen af rækken.

Optakt:
Resultaterne har flasket sig og vi er pludselig med i kampen om overlevelse i rækken. Støt drengene, og klubben naturligvis, i kampen om forbliven i DS.

Cheftræner Rene Lindhart udtaler at træningsugen har været præget af “høj intensitet og massere af smil på læben”
“Drengene glæder sig til at jagte endnu 3 point til samlingen” i et indtil nu forrygende forår.

U13 Liga1 tager fredag den 1. Maj imod Svendborg på en meget fin bane 1. Svendborg er store favoritter MEN håbet lever på U13 ift. at liste 1 point ind på kontoen mod rækkes tophold.

De 2 hjemmeholds opstillinger offentliggøres 1 time før kampstart på FB.

Der trækkes lod om 2 gavekort til SuperBrugsen, bladt støtterne. Vinderen offentliggøres Mandag den. 4. maj.