Pigefodboldens Dag på OKSon Park

image Fra kl. 10.00-12.30 er der aktiviteter for piger i alle aldre på anlægget
Philip Frikke-Schmidt
24. august 2020 kl. 10:35
Lørdag den 5. September afholder OKS Pigefodboldens Dag for alle fodboldinteresseret piger i området.

OKS satser på pigefodbold og afholder Pigefodboldens Dag 5. september

OKS blev i 2019 hædret med titlen som Årets fynske børne- og ungdomsklub. En af årsagerne hertil er klubbens succes med at få bygget en stor pigeafdeling op fra bunden. På blot et års tid lykkedes det således at få 40 nye pigespillere i alderen fra 7 til 12 år til klubben. Pt er vi mere end 50 fodboldglade piger i aldersgruppen fodbold i OKS.

Men i OKS vil vi gerne have endnu flere piger til at opdage glæden ved fodboldspillet. Derfor afholder vi nu for første gang Pigefodboldens Dag den 5. september fra kl. 10 – 12.30 på OKS – Østerbæksvej 125, 5000 Odense C.

Arrangementet er gratis og for alle piger i alderen tre til femten år.

Tilmelding dog påkrævet via https://bit.ly/2EdK9w6