OKS fylder 90 år

17. januar 2020 kl. 09:38
Reception d. 30. januar

OKS fylder 90 år

OKS blev stiftet den 30. januar 1930 som en sammenslutning af Gasværkets Sportsklub, Elværkets Sportsklub samt Telefonvæsenets Sportsklub. Dengang stod OKS for Odense Kommunale Sportsklub. Siden 1945 har OKS haft sin nuværende betydning, Odense Kammeraternes Sportsklub

Vi vil derfor gerne invitere til reception på dagen, hvor vi fra kl. 15.00 – 18.00 fejrer OKS.

Vi håber at se mange af vores medlemmer og venner af huset til nogen fornøjelige timer i klubhuset på Østerbæksvej.

Venlig hilsen

Bestyrelsen