Vi søger trænere- og assistenter til ungdomsafdelingen

image Der er god mulighed for at sparring for alle i trænergruppen. Foto af Birgitte Lilholt Srensen
Philip Frikke-Schmidt / lagt på af Henrik Kleiner
16. juli 2019 kl. 11:55
Medvirk til udviklingen af byens moderne klub
Vi søger dig som:
• Har lyst til at have med børn- og unge, at gøre.
• Vægter det sociale på lige fod med resultater.
• Ønsker at være med til at udvikle spillerne gennem god og relevant træning
• Søger faglige- såvel som menneskelige udfordringer i samvær med klubbens øvrige dygtige trænere.

Hvad enten du har baggrund som tidligere spiller, pædagog-/lærerstuderende eller blot ønsker at bidrage i et spændende og udviklende miljø – skal vi nok finde plads til dig på vores hyggelige anlæg.

Al vores træning tager udgangspunkt i “det fede fodboldmiljø” med følgende rettesnore:
• Alle ungdomsmedlemmer i OKS skal have gode træningstilbud med kvalificerede trænere
• Alle hold i en årgang træner sammen med ét fælles træner-team
• Træningskvalitet, glæde, fællesskab og en legende tilgang til fodbold er vigtigere end resultater og store træningsmængder, på kort sigt
• Så mange spillere som muligt, i så lang tid som muligt – med så stor kvalitet som muligt
• Gode oplevelser gennem fælles ture og arrangementer i hele årgangen opprioriteres

Udover et rigtigt godt trænermiljø med mange unge trænere tilbydes: Trænerpakke med træningstøj, trænergodtgørelse og mulighed for intern- såvel som ekstern, træneruddannelse efter aftale.

Tøv ikke med at tage fat i klubbens ungdomsudvikler, Philip Frikke-Schmidt på mail: pfrikkes@hotmail.com – hurtigst muligt.