OKS U19 er en realitet

07. juni 2019 kl. 18:13
Mesterrække hold tilmeldt fra efterårs sæsonen

OKS er glade for at kunne melde ud, at U19 fodbold er tilbage som tilbud i vores klub. Dermed kan OKS tilbyde fodbold for alle årgange, hvilket vi er meget glade for.

Når den nye sæson starter er vi med i DBU-FYNs mesterrække for U19.

Klubben har længe ønsket dette og det er ekstra glædeligt, at mange af spillerne på det kommende U19 hold er "gamle" OKS drenge, der har været i andre klubber, som nu vender hjem til Østerbæksvej.

Bestyrelsesmedlem Allan Jensen udtaler til oks.dk

-" Vi har haft en god dialog med de unge mennesker og vi ser frem til at byde dem velkommen i vores dejlige klub. Det glæder os meget, at vi i OKS nu kan tilbyde hold i alle årgange "

Har du også lyst til at spille med på det nye U19 hold i OKS skal du være velkommen til at kontakte Allan Jensen på telefon 2929 5770 for at høre nærmere om holdet.