OKS styrker senior- & talentarbejdet

image Dennis Hjort er ny mand i OKS
11. april 2017 kl. 20:54
Dennis Hjort ansættes som 2. senior- & U19 træner

Som led i en fremadrettet forstærket satsning på implementeringen af og fokusset på talentarbejdet i OKS, har vi igennem længere tid arbejdet med et nyt koncept for arbejdet med U19 og overgangen derfra og til ungseniormiljøet i klubben. Det glæder os derfor at vi nu kan melde følgende ud:

Pr. 1. juli 2017 ansættes Dennis Hjort på en 3 årig aftale som ny træner for vores 2. senior hold, der for nuværende spiller i Serie 1. Ligeledes bliver Dennis Hjort træner for det kommende U19 hold (årgang 2000).

Dennis Hjort kommer til OKS fra en lignende stilling i TPI og er alment anerkendt i fynsk fodbold for sine evner til at arbejde med unge mennesker og få disse til at fungere optimalt både individuelt og i holdsammenhænge.

Som assistent ansættes Thomas Semrau Jensen som tidligere har arbejdet sammen med Dennis Hjort.

Josef Sedighi Hansen fortsætter i sin nuværende rolle som spillende assistent træner for 2. senior.

Dennis Hjort udtaler

-” Det er med stor entusiasme, jeg ser frem til min kommende aftale med OKS. I min aftale med OKS har jeg lagt vægt på, at OKS ser et talentudviklingsmiljø som afgørende for seniorernes mulighed for at lykkes. OKS har ønsket at sikre et stærkt sportsligt setup omkring deres 2. senior, hvor der skal skabes et attraktivt ungseniormiljø. Holdet har for nuværende status i serie 1. Samtidigt ser klubben U19- & seniorafdelingen som værende sammenhængende og har stor fokus herpå.”

fortæller den kommende træner inden han fortsætter

-” U19 holdet har jeg også store forventninger til. Holdet spiller p.t. som U 17-drenge i Vest 1. Det er den øverste status under de fynske licensklubber. Jeg har igennem flere år - jævnligt også som modstanderens træner/sportschef - set OKS’ dygtige årgang 2000. Jeg ser nu frem til at arbejde med dem på træningsbanen og være med til at guide og forberede dem til deres senior karriere.”

OKS formand Klavs Larsen udtaler

-” OKS er glade for at det er lykkedes os at indgå en aftale med Dennis Hjort. Dennis er en faglig dygtig og engageret person. Vi tror på han kommer med en masse erfaring, der kan bringe os videre i det flotte arbejde der i forvejen pågår.

lyder det fra formanden der fortsætter

Således dagens gode nyhed fra OKS. For spørgsmål vedrørende ovenstående kan Formand Klavs Larsen kontaktes på tlf. 4010 3411.