Kom på lægterne og støt AS holdet

image Bliver der grund til OKS jubel på søndag?
04. maj 2017 kl. 10:24
Søndag kl. 11.00 fylder vi OKSon Park

På søndag den 7. maj spiller Albaniserieholdet top- & lokalopgør mod vores naboer fra B1909. For nuværende er det B1909 der fører rækken foran OKS og dermed er de Rø`e gæster favoritter til at tage den enkelte oprykningsplads der spilles om i dette års Albaniserie.

OKSerne har dog ikke tænkt sig at ligge sig ned frivilligt og forære søndagens gæster oprykningen og hvis vi skal forhindre dem i det vil en sejr lune gevaldigt for de rød / hvid stribede.

Derfor skal vi have masser af opbakning fra klubbens medlemmer, forældre og tilhængere til at komme på OKSon Park og støtte træner Jann Jensen og hans tropper når de løber på banen.

OKS forventer mange tilskuere til kampen og i torsdagens Fyens Stiftstidende kan man blandt andet læse

- ” Jeg kunne da tro på cirka 500-600 tilskuere, fordi vi jo ved, at der kommer mange af niernes tilhængere, og vi sætter også internt alt ind på at mobilisere vores medlemmer ” fortæller OKS formand Klavs Larsen

Landets ypperste vejrprofeter lover sol og op mod 20 grader og èn af vores gode sponsorer, Faxe Kondi, sørger for pauseunderholdning, hvor publikums evner til at sparke til bolden vil blive testet i ”spark bolden i den store Faxe Kondi dåse”, hvor der er masser af præmier på højkant.

Så derfor skal der lyde en kæmpe opfordring til alle med et OKS hjerte. Kom på OKSon Park og støt vores hold. Det er søndag kl. 11.00