OKS indgår aftale med Nike og SPORTMASTER

Klavs Larsen
11. februar 2016 kl. 12:13
Ny tøjaftale på plads ...

Det er med stor glæde, at vi i dag kan oplyse, at vi har indgået samarbejdsaftale med tøjproducenten Nike og Danmarks største sportskæde, SPORTMASTER.

Det har været en lang proces og vi har brugt mange kræfter på at finde den rigtige løsning for klubben. Nike og SPORTMASTER har virkelig vist, at de "vil" OKS og de har præsenteret os for det stærkeste setup målt på en række forskellige parametre. Vi føler os således sikre på, at det er det rigtige valg både for klubben og for medlemmerne.

Inden for ganske kort tid vil den nye OKS kollektion være fastlagt og nærmere information om bestilling af tøj og andre nye tiltag følger her og på OKS.dk.