Er du den nye kasserer i OKS ?

Klavs Larsen
02. marts 2016 kl. 13:18

Har du en lille kasserer i maven eller kender du en der har ?

I forbindelse med den forestående generalforsamling er vi på udkik efter en ny kasserer, idet vores nuværende guru på posten, Allan "Lal" Nielsen, ønsker en velfortjent pause.

Klubben har en sund økonomi og opgaven med at holde styr på tallene er fordelt på klubbens sekretær, kasseren og en revisionskyndig, så det er ikke en kassererfunktion i gammeldags forstand der er tale om.

Er du interesseret, så kontakt Klavs Larsen på 4010 3411.

Med venlig hilsen, bestyrelsen