Medlemmernes restance er nået kraftigt ned ...

Thomas Stage
23. juni 2015 kl. 14:21
Medio marts måned gjorde klubben opmærksom på, at der var restance blandt vores medlemmer på uhørt godt 100.000 kr.
Nu er der så gået 3 måneder og flere timers arbejde fra trænere, ledere og ikke mindst os i klubben der står for medlemsregistreringen. Egentligt burde det være unødvendigt, hvis altså alle vores medlemmer betalte deres kontingent rettidigt.
Når nu det desværre ikke har været sådan, er det glædeligt, at arbejdet har båret frugt og restancen pr. dags dato er nede på 19 medlemmer og 9.675 kr. !!! Hvoraf de fleste penge er på vej ind, da hovedparten er medlemmer der er meldt ind i i løbet af foråret.
Alle opfordres fortsat til at tilmelde sin kontingentindbetaling til NETS. Oplysninger om dette kan fås på girokortet du modtager til kontingentopkrævning eller ved at kontakte Susanne på kontoret 66 12 53 33.
Venlig hilsen

OKS medlemsregistrering