Køb din juletræ hos os og støt klubben

Klavs Larsen
26. november 2015 kl. 12:48
Samarbejde med Superbrugsen, Rødegårdsvej

Snart står julen for døren julen og vi vil igen i år rigtig gerne have lov til at sælge dig årets træ.

Vi har i år lavet et samarbejde med Superbrugsen på Rødegårdsvej, hvor vi fra torsdag d. 10. december vil stå med et stort udvalg af fine, fynske nordmanns graner i alle størrelser.

Priserne er absolut konkurrencedygtige og alt overskud fra salget går til klubbens arbejde.

Kik forbi og få et glas glögg og en fodboldsnak.

Har du tid og lyst til at gi' et nap med ved at tage en "vagt", så kontakt Lasse Bugge på 29 45 84 68 eller på: bugge@dadlnet.dk