Festdag

KOM TIL FESTDAG PÅ OKS

OKS inviterer medlemmer, forældre & venner af klubben til 90-års fødselsdagsfest og re-start på OKSon Park.

Lørdag d. 5. september (fra 10.00 - 24.00)

Der vil være aktiviteter hele dage på anlægget.

Der er GRATIS entré (dog kræves der tilmelding samt betaling til aftenens fest)

------------------------------

Program:

Kl. 10.00-13.00

Pigefodboldens Dag. Prøv dig af i OKS’ pigemiljø.

Kl. 12.00

Gratis fødselskage og kaffe

Læskedrik og balloner til børnene

OKS nye slagsang afspilles live af Electric Cafe

Kl. 13.00

Danmarksserie: OKS vs Odder

Kl. 15.00

Serie 1: OKS vs Ringe

Kl. 18.00 - Aftenens fødselsdagsfest for alle (tilmelding)

Lækker stegebuffet med tilbehør fra slagteren, livemusik og masser af hygge - Til de yngste er der kylling og fritter.

Pris kr. 199,- for voksne og kr. 99,- for børn. Prisen er inkl. adgang til aftenens fest, mad, og en genstand til maden.

Kl. 24.00 - Festen slutter

------------------------------

Tilmelding til aftenens fest

Du tilmelder dig/jer til aftenens fest her på "TILMELD NU"-knappen herunder.

Betaling:

Når du har tilmeldt dig/jer via ovenstående tilmeld-knap, skal du indbetale det samlede beløb via MobilePay nr.: 77569 - og VIGTIGT, angive tilmelderens fulde navn som reference i MobilePay.

Tilmeldingen til festen er bindende, når betalingen er registreret. Du modtager din/jeres adgangsbillet (PDF) på mail. Denne gælder også som kvittering på at betalingen er registreret.

Bemærk:

Grundet Covid-19 restriktioner sælger vi i første omgang maks. 160 billetter og forbeholder os ret til at aflyse, såfremt myndighederne ændrer anbefalingerne. Sker dette tilbagebetales beløbet.