OKS skifter cheftræner

26. juni 2017 kl. 19:52
Kristoffer Johansen er ny mand i OKS

OKS` flagskib i Albaniserien får ny mand ved roret, når Kristoffer Johansen tiltræder jobbet som cheftræner efter sommerferien.

Klubbens seniorudvalg melder at Kristoffer Johansen er ny mand i spidsen for 1. senior i OKS.

Kristoffer Johansen (40), er netop stoppet efter en succesrig årrække som træner i Dalum I.F., hvor han har ført klubben fra Albaniserien til oprykningsspillet til 1. division. Han er en rutineret træner, der tidligere har stået i spidsen for Otterup B & IK da den Nordfynske klub var repræsenteret i 2. division samt været assistent i F.C. Fredericia i 1. division.

Også som aktiv er det et ganske imponerende CV Kristoffer Johansen kan fremvise. Karrieren startede som ungdomsspiller i Roskilde og KB. Som seniorspiller har han været i klubber som FCK, Brøndby, AB, FC Emmen (Holland), Vejle, OB og FC Fredericia.

Kristoffer hilser på spillerne for 1. gang når der kaldes til træning midt i juli på Østerbæksvej.

Ovenstående betyder således, at samabejdet med den hidtidige træner, Jann Jensen ophører.

Formand Klavs Larsen udtaler i forbindelse med Jann Jensens afgang:

- "Vi var rigtig glade for at Jann var frisk og sprang til, da Morten Rasmussen i vinter ønskede at takke ja til posten i Næsby, og Jann har sammen med de øvrige i trænerteamet ydet en kæmpe indsats i foråret og sæsonens målsætning blev opfyldt. Imidlertid har vi måtte erkende, at der har været uenighed om, hvordan det sportslige kunne optimeres yderligere og parterne har derfor valgt at lade vejene skilles."

Klavs Larsen fortsætter vedrørende ansættelsen af Kristoffer Johansen:

- "I forlængelse at det arbejde først Morten og senest Jann har udført anser vi det som en scoop at kunne byde Kristoffer velkommen i klubben – Han er kendt som en yderst dedikeret og vellidt person som er tydelig og ordentlig i sin tilgang til trænergerningen – Vi glæder os meget og er sikre på at Kristoffer sammen med de øvrige i trænerteamet og Dennis Hjorth der er tilknyttet vores hold 2 og U19, vil få det optimale ud af vores mange dygtige spillere”

Her på OKS.dk vil vi i de kommende dage  præsentere Kristoffer Johansen yderligere.

For yderligere kan Klavs Larsen kontaktes på 4010 3411