OKS skifter kontingentbetalingssystem

Bugge
12. december 2016 kl. 06:10
OKS klar til onlinebetaling med kort

Slut med girokort og betalingsservice.

OKS har besluttet at skifte betalingssystem til onlinebetaling som mange kender det fra fitnesscentre mm.

Hvad betyder det for dig?

NYE MEDLEMMER: ALLE indmeldelser skal fremover foregå på hjemmesiden/digitalt og man skal afgive kortoplysninger samt betale første kontingent ved indmeldelse.

ALLEREDE MEDLEM: Næste gang kontingentet skal betales vil du modtage en email med et betalingslink, hvor du skal angive dine kortoplysninger og tilmelde dig abonnementsordning, herefter kører kontingentbetalingen som den plejer.

Største udfordring lige nu vil være at sikre at vi har de rette emailadresser på alle 548 medlemmer og her får vi brug for jeres og trænernes/holdledernes hjælp, men det tager vi fat i i januar 2017.

God Jul til alle

Lasse Bugge/bestyrelsen