Vinsmagning og delikatesser på OKS ..

Klavs Larsen
15. december 2015 kl. 15:07
En hyg'lig aften i februar - Book plads nu !

Som et nyt tiltag vil vi gerne invitere til en hyg'lig aften med god vin og lækre specialiteter fra henholdsvis Korsholm Vin og Rosticceria.

Sommelier Jimmi Korsholm kommer med 6 lækre vine og deler ud af sin kompetente viden og Rosticceria har lovet at levere italienske lækkerier der matcher vinene.

Det hele foregår i klubhuset, torsdag d. 4. februar kl. 19.00 - 20.30

Vi har kun 50 pladser, pris pr. person kr. 150,- som går ubeskåret til klubbens ungdomsarbejde.

Køb din billet allerede nu, indbetal på mobilepay 4010 3411 og anfør "vin", navn og antal.

Vi glæder os til at se dig !