Julehilsen fra formanden
Fredag, 16. december 2011 11:07    PDF Udskriv Email

Kære spillere, trænere, ledere, sponsorer og forældre i OKS.

De aktive spillere i OKS holder nu en velfortjent juleferie efter en efterårssæson med rigtigt meget aktivitet på OKSon Park. Det er nu ikke fordi der bliver særligt lang tid til at fordøje julemaden, idet de mange ungdomshold genoptager indendørssæsonen i begyndelsen af januar. Men allerede mellem jul og nytår skal hold fra næsten alle ungdomsårgange i kamp til det traditionsrige Fyns Stifttidende Indendørsstævne i Odense Idrætshal. Netop i år er der meget prestige på spil, idet hele to årgange fra OKS skal forsvare deres titler. Så kig ud i Idrætshallen mellem fra den 27. – 30. december støt U10 og U11 og de øvrige hold.
Som læserne her på oks.dk kan følge med i, er der heller ingen fra seniorafdelingen, der er gået helt i hi. Der er megen træningsforberedelse og mange spiller”transfers” her i pausen, og efter min vurdering ligger OKS rigtigt godt til. Et tema, som jeg igen understreger vigtigheden af, er Træner Lars Christensens bestræbelser på at føre klubbens 2. hold op i Serie 1. Holdet overvintrer på første-pladsen og jeg håber ikke at Lars får alt for mange grå hår her i pausen af at spekulere på mulighederne.
Ingen nævnt, ingen glemt. Ikke desto mindre vil runde min julehilsen af med i særlig grad at ønske vores dame- og pigeafdeling en god jul. Vi glæder os meget i ledelsen til sætte fokus på pige- og kvindefodbold i det nye år. Her krydser vi særligt fingre for vores 1. damer i Albaniserien.
Og til sidst vil jeg lige tage sorgerne på forskud, idet der her i løbet af opstarten vil forekomme lukninger af bane 1 og 2. De skal nemlig smukkeseres med løftning, vertikalskæring og ny jord.

På bestyrelsens vegne ønsker jeg alle i og omkring OKS en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

PS. Hvis vi også skal skåle julen ind, håber jeg at vi traditionen tro ses i kantinen på OKS den 24. december mellem kl. 11. og 13.

Med venlig hilsen
Jens Henningsen, formand

OKS Serie 1 - Næste Kamp

Skalbjerg/Vissenbjerg

oks

OKS

Pokalturnering
Stadion: 
 Vissenbjerg Stadion
Dato:
 13. august
Tid: 
 18:30

OKS Øvrige Sponsorer

Please update your Flash Player to view content.
blivsponsor.jpg

Who's Online

Vi har 17 gæster online

OKS.dk Statistik

Visits today:155
Visits yesterday:354
Max.daily visits:1123
Visits in this month:155
Visits in previous month:7495
Visits total:835632

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/oks/public_html/administrator/components/com_joomlastats/count.classes.php on line 381