OKS åbnes for træning i grupper op til 25

OKS kontoret
26. februar 2021 kl. 12:03
Corona restriktioner lempes pr. 1. marts 2021

Som det sikkert er alle bekendt, så lempes corona-restriktionerne i Danmark fra d. 1. marts. Det er vi i OKS naturligvis meget glade for.

Grundlæggende betyder ændringerne i forhold til hidtil, at vi nu må træne i grupper af 25, at vi mødes inde på anlægget langs klubhuset i særskilte zoner og og at alle mindst får to træningspas ugentligt. Se træningsplanen ved at klikke her

Spillere og trænere skal stadig klæde om hjemmefra, da klubhuset vil være lukket for brug.

Vi skal alle stadig følge de til enhver tid angivne corona-regler i OKS og ligeledes opfordrer vi vores medlemmer til at passe på hinanden.

Således dagens gode nyhed fra OKS