Odense Kammeraternes Sportsklub søger fodboldtrænere.

image Bliv en del af årets fynske Børne- & ungdomsklub 2019
05. oktober 2020 kl. 21:49
Vi søger trænere & ledere til børne- såvel som ungdomshold i hhv. drenge og pigeafdelingen

Al vores træning tager udgangspunkt i “det fede fodboldmiljø” med følgende rettesnore:

• Alle ungdomsmedlemmer i OKS skal have gode træningstilbud med kvalificerede trænere
• Alle hold i en årgang træner sammen med ét fælles træner-team
• Træningskvalitet, glæde, fællesskab og en legende tilgang til fodbold er vigtigere end resultater og store træningsmængder på kort sigt
• Så mange spillere som muligt, i så lang tid som muligt – med så stor kvalitet som muligt
• Gode oplevelser gennem fælles ture og arrangementer i hele årgangen opprioriteres

Vi søger dig som:
• Har lyst til at have med børn- og unge, at gøre.
• Vægter det sociale på lige fod med resultater.
• Ønsker at være med til at udvikle spillerne gennem god træning.
• Søger faglige- såvel som menneskelige udfordringer.

Du kan enten være en “rutineret rotte i faget” eller en ung og fremadstormende studerende med base i Odenses studie-miljø. Vigtigst er at du ønsker at bidrage til udviklingen og træningsmiljøet i Odense hyggeligste fodboldklub.

Udover et rigtigt godt trænermiljø med mange unge trænere tilbydes: Trænerpakke med træningstøj, trænergodtgørelse og mulighed for intern- såvel som ekstern, træneruddannelse efter aftale.

Læs yderligere omkring oks på www.oks.dk

Tøv ikke med at tage fat i klubbens ungdomsudvikler, Philip Frikke-Schmidt på mail: ungdomsudvikler@oks.dk