Mød Ungdomsudvalget på anlægget i OKS hver tirsdag!

image Ole vil være tilgænglig på anlægget, tirsdage fra kl. 16.15-17.15 frem til efterårsferien.
26. august 2020 kl. 16:57
For at komme endnu tættere på vores medlemmer og mange forældre vil vi forsøge med en fast “møde-dag” på anlægget.
Ungdomsudvalget i OKS vil gerne endnu tættere på medlemmer, forældre, trænere og ledere for at få bedre indblik, hvad der rører sig på banerne.
Derfor vil I hver tirsdag frem til vinterpausen i tidsrummet kl. 16.15 - 17.45, kunne møde Ole Dyrhøj fra Ungdomsudvalget på anlægget på OKS.
Ole vil gå rundt på banerne, snuse til stemningen, svare på spørgsmål og rådgive så godt han kan.
Så tag godt imod Ole - vi glæder os til at komme endnu tættere på.
Ungdomsudvalget / Bestyrelsen