Klubrestriktioner under Covid-19

21. oktober 2020 kl. 15:36
Brugen af klubhuset er desværre begrænset sålænge Covid-19 hærger

Udsalg fra cafeen & Køb-Selv køleskabet, lukker ned senest kl. 21.45

HUSK at klubhuset lukker kl. 22.00 alle ugens dage – herunder også ophold på terrasserne. Dette grundet Covid-19 restriktioner.

I forbindelse med diverse afslutningsfester- & arrangementer gælder følgende indtil andet meldes ud:

• Cafeen/lokalerne bookes via Martin på inspektor@oks.dk
  • Der må, i henhold til Corona-restriktionerne være 22 personer i cafeen, 20 personer på 1. Salen og hhv 10 & 12 på terrasserne.
  • Klubhuset, og derved også arrangementer, skal slutte kl. 22.00 - uagtet at det er privat/lukket arrangement.
  • Drikkevare, som øl og vand, handles i cafeen.
  • Mad handles via klubbens sponsorer; SuperBrugsens Slagter, Rødegårdsvej, Pizza Palermo, Hjallesevej eller Walthers Dinnner, Østerbæksvej.
  • Drikkevarer som vin/spiritus handles ind udefra (gerne via Brugsen)

Nye træningstider, findes også på hjemmesiden, er udsendt på mail til alle, gældende fra den 28.10.

Tænd- OG sluk lyset på banerne når I forlader banen. Streetbane, indefra klubhuset, 11-mands banen på skuret ude ved banen (med alm. Nøgle). Sidste mand/kvinder låser også yderdørene.

Har I andre træningstider end de oplyste fra klubbens side, bedes i maile disse til Philip på ungdomsudvikler@oks.dk, så skal han nok opdatere holdsiderne på www.oks.dk