Vinsmagning ved sommelier Jimmi Korsholm

06. september 2018 kl. 08:51
Fredag d. 5. oktober kl. 19.00 i klubhuset

Det bliver med garanti en hyggelig aften på OKSon Park, når sommelier Jimmi Korsholm kommer på besøg med dejlige vine.

Aftenens fokus er på, hvilken betydning klimaforandringerne har på vine og specifikke områder.

Der vil være friske vine fra Canada, Tyskland, Danmark, Frankrig og Italien.

Ligeledes vil der blive serveret lækre italienske specialiteter fra Rosticceria.

VED AT KLIKKE HER KAN DU SE INVITATION, HVORDAN DU KOMMER MED, PRIS ETC.

Voksne medlemmer, forældre og venner af huset er velkomne til at melde sig til og vi opererer efter "Først til mølle" princippet.

Vi glæder os til at se dig og din partner til en sjov og lærerig aften på OKS!