Se mere her

18. september 2018 kl. 14:15

Bliv en del af midtbyens hjemmebane!

OKS tilbyder dig og din virksomhed en stærk lokal eksponering og synlighed i en fodboldklub, der ugentlig besøges af mere end 1000 forskellige medlemmer og gæster og har mere end 400 kampe om året på baneanlægget  “bag kolonihaverne” OKSon Park.

En klub i fremdrift

OKS er blandt Fyns største fodboldklubber målt på drengespillere og med en pigeafdeling i rivende vækst. Klubben oplever således en medlemsfremgang på 4. år.

I dag råder klubben over 6 herre seniorhold, 4 old boys hold, 14 ungdomshold (U13-U19), 29 børnehold (U6-U12) samt 1 dame seniorhold og 4 pigehold (U12-U15) og har således knap 700 medlemmer. Klubben har en sund økonomi, en kompetent bestyrelse og en masse frivillige dedikerede kræfter, der hver eneste dag på anlægget får hjulene til at snurre rundt.

OKS har i sommeren 2018 implementeret et nyt ungdoms-setup, kaldet ”Det fede fodboldmiljø for alle”, der bl.a. tager udgangspunkt i at alle ungdomsmedlemmer i OKS skal have gode træningstilbud med kvalificerede trænere.

OKS tilbyder dig:

Vil du have del i et lokalt erhvervsnetværk, lokal eksponering, hospitality i hyggelige rammer og fodbold på fornuftigt plan hvor Danmarksserien er målet, forhåbentlig allerede i 2019 – så er det oplagt at blive sponsor i OKS.

• Mulighed for at støtte en lokal og sund forening
  • Eksponering på OKSon Park
  • Et kammeratligt sammenhold med plads til alle
  • At blive en del af et godt klubliv i midtbyen

To store LED-skærme på OKSon Park

OKS giver nu dig og din virksomhed en helt unik eksponeringsmulighed i lokalområdet, for - som den første serie-fodboldklub herhjemme - at lade samarbejdspartnere få deres budskab ud på to store LED-skærme anbragt på klubbens kampbane og kunstgræsbane på OKSon Park.

De store LED-skærme vil fungere som måltavle under kampe, men også som reklameplads både før, under og efter kampe samt i hverdage og weekender.

Se videopræsentation af LED-skærmene på OKSon Park nederst på denne side.

OKS’ kontaktflade:

Personer: Over 1000 om ugen på OKSon Park.

OKS.dk: Ca. 600 sidevisninger dagligt.

Facebook: 1450 følgere (aug. 2018).

Nyhedsbrev: Sponsorer og medlemmer ca. 750 modtagere.

Download sponsormateriale 2018

Du kan downloade vores Sponsorkoncept 2018, der indeholder priser og en detaljeret beskrivelse af de forskellige sponsorpakker her…

Kontakt

Kontakt Klavs Larsen, formand i OKS,  for en uforpligtende snak om din virksomheds muligheder for at blive en del af midtbyens hjemmebane.

E-mail: kl@kbnl.dk

Telefon: +45 40 10 34 11