OKS solgt til kinesisk klub

01. april 2018 kl. 10:37
Bestyrelsen i OKS har gennem længere tid ønsket at sælge klubben, og da et stort 7 cifret beløb tidligt i morges blev lagt på bordet af forhandlere der repræsenterer den kinesiske klub, var ingen i tvivl.

Formand Klavs Larsen udtaler:

Kineserne ser store muligheder i OKS, og vi var på intet tidspunkt i tvivl, da det rigtige beløb faldt. Dette betyder at alle hold fra U4 til de ældste Old Boys, 2 gange om året inviteres til Kina på træningstur, og en del af de mange penge som betales for overtagelsen bruges til at lave en overdækket kunstgræsbane nr 2 på OKSon Park.

Bestyrelsen er stolte over aftalen, som er helt unik, men samtidig også lidt bekymrede overfor den udfordring det bliver, at alle i klubben fremover skal lære kinesisk.

Navnet på den kinesiske klub offentliggøres, når DBU har endeligt godtkendt handlen.

Spørgsmål kan rettes til formanden.

Klavs Larsen

Tel.: + 45 4010 3411