OKS er på Facebook

24. oktober 2018 kl. 12:19
Vær med i fællesskabet

OKS er en stor og moderne forening. Vi har ca. 700 medlemmer i klubben og vi har spillere fra 3 år og op til 70 år.

I dagligdagen kommunikerer vi til vores medlemmer via oks.dk, mails, telefon, forældremøder og på træningsbanen.

Mange hold har også fællesskaber på sociale platforme såsom holdsport.dk og facebook.com.

Ud over de fællesskaber, der er på de enkelte afdelinger og hold, er OKS også på facebook med en fælles samlende side for alle OKSer. Her kan du læse nyheder om beslutninger taget af klubbens bestyrelse. Du kan læse referater og se i massevis af billeder fra hverdagen i OKS.

Siden hedder OKS - den officielle FB-side og har næsten 1500 følgere og "synes godt om" tilkendegivelser.

Men vi vil gerne være mange flere! Så slut et smut forbi siden og følg!

VED AT KLIKKE HER KOMMER DU DIREKTE TIL"OKS - den officielle FB-side