OKS er også på Facebook

Henrik Kleiner
25. april 2018 kl. 14:46
OKS - den officielle FB-side

OKS kommunikerer altid vigtige og officielle nyheder ud på www.oks.dk!

Det er her vores medlemmer og forældre kan finde alle oplysninger og informationer vedrørende klubben.

Sideløbende bruger vi også vores Facebook side til at nå ud til den brede fodbold interesserede del af det odenseanske og fynske fodboldmiljø. Siden bruges til at promovere og informere om OKS.

Vores facebook gruppe hedder: OKS - den officielle FB-side

Facebook siden har lige ved 1500 følgere, men vi vil rigtig gerne være mange flere. Så kig ind på Facebook og "like" vores side. Det vil glæde os!

Ved at klikke her kan du komme direkte til "OKS - den officielle FB-side"

God fornøjelse!