Nyt kontingentsystem virker fremragende for OKS

image Susanne Kjeldmann har styr på kontingentindkrævningen i OKS.
29. april 2018 kl. 08:39
DBUFYN har interviewet Susanne fra OKS` kontor

På årets generalforsamling kunne bestyrelsen fortælle at der var indkommet lidt over 1 million,- kroner i kontingent indbetalinger og at der var en restance på sølle 118,- kroner.

De flotte tal skyldes selvfølgelig, at vi er en stor klub med mange medlemmer og at vores medlemmer er interesseret i at yde netop deres bidrag til fælleskassen og de udgifter, der hører med til at drive en stor klub.

Til at inddrive alle disse kontingenter begyndte vi i 2017 at benytte DBUFYNs nye system, der netop var lavet til formålet. Et kontingentsystem der virkelig har lettet arbejdet for OKS` administration, hvor kontorassistent Susanne Kjeldmann i dagligdagen er ansvarlig.

De fine tal har vakt opsigt flere steder og i den forbindelse har DBUFYNs egen hjemmeside lavet et stort og flot interview med Susanne for at høre hendes tanker og erfaringer med det nye system.

Læs hele interviewet med Susanne Kjeldmann her