HUSK at aktiverer DIT fodboldpas - ellers er du spærret fra 1. august 2018 !!

Thomas Stage
29. juni 2018 kl. 18:00
Det tager kun 1 minut og gælder både DBU spillere, trænere, dommere og klubledere.

Fodboldpasset er et opbevaringssted for dine vigtige, personlige oplysninger:

• Spillercertifikat. I fodboldpasset kan spilleren se, i hvilken klub hans/hendes spillercertifikat ligger. Det gør det lettere for spilleren at være sikker på, at han/hun er klar til kamp i klubben.
    Her vil også en evt. supplerende spilletilladelse fremgå (hvis en sådan forefindes).
  • Vilkår og betingelser - overholdelse af databeskyttelsesforordningen for klubber, lokalunion og DBU.
  • Ansvar egne data - datakvalitet. Ligeledes del af databeskyttelsesforordningen.
  • Samtykke til brug af billeder, som ikke er uploadet af personen selv

Tidligere var det kun spillere, som havde foretaget et klubskifte, der blev tildelt et digitalt certifikat. Det blev lagret i klubbens KlubOffice system, men bliver nu ændret, så alle spillere har et personligt certifikat som en del af det kommende Fodboldpas.

Sådan aktiverer du
Du kan aktivere dit Fodboldpas på tre forskellige platforme. Hvis du er fodboldspiller over 12 år, kan du med fordel aktivere det via DBU's helt nye spillerapp, som hedder Driblr. App'en kan findes i App Store eller Google Play.
Du kan ligeledes aktivere dit Fodboldpas via Fodbold app'en (den med DBU-logoet) eller via login på Mit DBU her på siderne (højre hjørne - log ind).

Skal du bruge hjælp, så se video her !!!!