Bankospillet flytter tilbage til Smedenes Hus

05. september 2018 kl. 09:15
Torsdag kl. 19.00 i lokalerne på Østerbæksvej

Bestyrelsesmedlem i OKS old boys, Niels Boller, der samtidig er afdelingens koordinator af bankospil, melder at det ugentlige spil om torsdagen vender tilbage til lokalerne i Smedenes Hus, Østerbæksvej.

Første gang vi spiller i Smedenes Hus bliver den førstkommende torsdag, den 6. september.

Niels Boller håber at mange OKSer, nye som gamle, vil blive glade for tilbageflytningen til Smedenes Hus.

Bankospillet starter kl. 19.00.

VED AT KLIKKE HER KAN DU SE INVITATION TIL OKS BANKOSPIL

Mød frem og støt ungdomsarbejdet i OKS