Tilmelding til Football Academy og Fodbold For Sjov er i fuld gang

Henrik Keiner
30. marts 2021 kl. 11:06
Årets tema er motorik og koordination

FA 2021 afvikles, som altid, i første uge af skolernes sommerferie. I 2021 hedder denne faktisk uge 26. Afviklingen er fra Mandag den 28.6.21 til fredag den 2.7.21. (Begge dage inkl.). Allerede nu ser det ud til at blive et tilløbsstykke, i stil med sidste år.

Årets tema er: Motorik & koordination. Som altid vil det være tøj pakke, frokost og et hav af skønne timer på anlægget med bolden i centrum.

Tilmeldingen er åben og det ser ud til at succesen med et integreret, FA for Piger og en FA+ - model bliver endnu mere velbesøgt end i 2020. Fodbold for Sjov for U5-U7 bliver som altid også velbesøgt.

Er du ikke allerede tilmeldt så skynd dig at book din plads. Du kan læse nærmere om priser og tilmelding på hjemmesiden; http://www.oks.dk/fa-ffs-21/pris-og-tilmelding/.

I tilfælde af aflysning grundet myndighedernes forsamlingsforbud og/eller Covid-19 restriktioner, tilbagebetales pengene naturligvis.

For yderligere spørgsmål, kontakt da skoleleder@oks.dk eller din træner.

Hvad enten du spiller bold i OKS eller ej, er øvet eller ej, ALLE er velkommen på OKS Football Academy.