OKS søger fuldtidsmedarbejder

29. marts 2021 kl. 16:49
Med fokus på drift- & udvikling

OKS er en traditionsrig fodboldklub beliggende i hjertet af Odense, midt i kolonihaveområdet ved Østerbæksvej. Klubben, der er inde i en rivende udvikling, har en sund økonomi og et stærkt fundament med eget klubhus, kunstgræsbane og mange gode kræfter samlet.

Klubbens bestyrelse ønsker, at fortsætte den trend der pågår og til det søger vi en ambitiøs og målrettet ”klubmanager” til at varetage den daglige drift af klubben samt gå forrest sammen med bestyrelsen i arbejdet med til stadighed at udvikle klubben til glæde for medlemmer og andre interessenter.

Jobbet, der er en fuldtidsstilling, vil for den rette være spændende og udfordrende. Du kommer til selv at sætte dit tydelige præg på din dagligdag der indeholder mange forskelligartede opgaver. Du kommer til at referere til bestyrelsesformanden og sammen med vores inspektør skal du være den drivende kraft.

Profil: Du har indsigt i hvordan en forening fungerer og besidder drive og evner at have mange bolde i luften. Du skal have styr på dine ting og samtidig være udadvendt. Vi forestiller os at du fx har læst ”Sport Management” eller lignende, men det er ikke et absolut krav.

Tiltrædelse: Snarest

Løn og andre vilkår: Efter aftale

Ansøgning sendes til formand Klavs Larsen på: Formand@OKS.dk

Vi glæder os til at høre fra dig