OKS modtager stort beløb fra fond

image Årgang 2007
29. januar 2021 kl. 08:41
Morten Bahne og The Enrington Group støtter OKS

Morten Bahne, tidligere trinleder for årgang 2007, det nuværende U14 hold, er til daglig ansat som account manager hos The Edrington Group, der er en stor Whisky grossist med dansk hovedsæde i København.

Firmaet har en fond, hvor ansatte får et beløb pr. frivillig time, den enkelte giver til en given lokal forening. Morten Bahne har været meget flittig og således har OKS modtaget en donation på hele 20.000,- fra fonden via Mortens arbejde.

OKS vil gerne takke The Edrington Group og Morten for donationen. Det er fantastisk!

OKS har øremærket en del af pengene til nyt træningstøj til netop 2007 årgangen.

OKS håber at kunne fortsætte det gode samarbejde med Morten, hvor man eksempelvis kunne forestille sig en Whisky smagnings aften for klubbens voksne medlemmer.