Lukningen af faciliteter forlænges til d. 17. januar

04. januar 2021 kl. 15:35
Træning i grupper af 10 er stadig muligt for +18 år
Grundet de skærpede Corona restriktioner og at klubben generelt lukker ned for vinterpause er følgende gældende:
  • Al indendørs aktivitet er lukket til d. 17. januar
  • Hvis man som fritidsbruger ønsker at bruge anlægget på Østerbæksvej i dagstimerne, SKAL reglerne om forsamlingsforbud på 10 personer på èn bane overholdes – Det gælder alle aldersgrupper!

Holdtræning i grupper af max 10 prs. er muligt fra 4. januar for medlemmer over 18 år. Omklædning hjemmefra.

Alle ungdomshold kan træne udendørs fra d. 11. januar og efter samme regler, hvor der må trænes i grupper af max 10 prs.
Omklædning hjemmefra.

Ny corona-træningsplan er under udarbejdelse og fremsendes snarest til alle trænere/ledere.

Klubhus, cafeteria og omklædningsrum er lukket frem til d. 17. januar!

Har trænere eller ledere spørgsmål til ovenstående henvises til Philip Frikke-Schmidt.

/Henrik Kleiner