KONKURRENCE – VIND 50 NYE FODBOLDE TIL DIN LOKALE KLUB

image Støt vores sponsorer ligesom de støtter os!
11. marts 2021 kl. 12:43

SPORTMASTER er vild med sport og fejrer genåbningen af det udendørs sports- og foreningsliv med en Instagram-konkurrence, hvor alle landets fodboldklubber kan deltage i en regional konkurrence med mulighed for at vinde 50 nye kampbolde til klubben. Der er derfor også tale om en lille regional dyst mellem regionernes klubber.

For alle os, der er vilde med sport, har der ikke været meget at juble over den seneste tid, men det har genåbningen af udendørssporten ændret på. For nu er landets mange fodboldbaner igen fyldt med børn og voksne – piger og drenge i alle aldre, og det skaber massevis af glæde. Glæde over at tage til træning, være tilbage på græs og mærke fællesskabet i klubben.

Hvor glad er du for at være tilbage i din lokale klub? Del din jubel med os!
Vis os en jubelscene, hvor du sammen med dine holdkammerater og trænere jubler over at være sammen om sporten igen. Jubelscenen skal udstråle, HVOR meget I har savnet bolden.

KONKURRENCEVILKÅR:
Upload jubelscene-videoen på din Instagram senest torsdag d. 18. marts kl. 20 (din profil skal være åben) Tag @sportmaster_dk og brug hashtagget #vildmedjubel
Skriv, hvad din klub og holdet hedder.

Vi opfordrer alle til at deltage. Om du er senior, old girls eller miniput har ingen betydning. Du skal bare spille fodbold og være en del af en klub. Om det er en jubelscene fra få spillere, et eller flere hold, trænere og frivillige er ikke afgørende. Det afgørende er jublen – glæden over at være tilbage.

Vi udvælger 5 vindere blandt alle jubel-videoer fredag d. 19. marts (en fra hver region), som hver vinder 50 kampbolde til deres lokale klub. Vælg selv om det skal være størrelse 3, 4 og/eller 5’er bolde.

Vinderne bliver kontaktet direkte via privatbesked på Instagram.