Klubmanagerens første dag på Okson park

image Den nye klubmanager foran OKSon Park
01. september 2021 kl. 14:56
Jan Tomas Haahr Fogde har i dag indtaget kontoret på OKSon park.

1. september var dagen, hvor Jan Tomas Haahr Fogde efter et længere tilløb kunne træde inden af porten ved OKSon Park til hans første dag i stillingen som klubmanager.

I den stilling Jan tiltræder ligger der en bred vifte af opgaver, hvilket betyder at alle medlemmer og venner af OKS, direkte eller indirekte ville komme i kontakt med den nye klubmanager før eller siden. Et faktum der ses frem til:

Klubmanager Jan Tomas Haahr Fogde udtaler:
" Jeg har jo været i den heldige position, at jeg længe har kunne se frem til at indtage min nye rolle i OKS. Derfor er forventningens glæde også dertil stor overfor alle de spændene opgaver og udfordringer der nu skal tages fat i.
Udover den daglige drift, er det også mit mål at komme tæt på alt og alle der udgør fodboldklubben OKS, herunder medlemmer, familier, træner/ledere, samt vores partnere og sponsorer, hvilket jo ikke gøres på én dag. Derfor ser jeg frem til de mange timer, på alle timer af døgnet, hvor jeg skal lærer og forstå fodboldklubben OKS."

Bestyrelsesformand Klavs Larsen udtaler i forbindelse med Jan Fogdes tiltræden”:

”Vi er i OKS rigtig glade for at vi i dag har kunnet byde velkommen til Jan Fogde i den nyoprettede stilling som Klubmanager. Jan får det daglige ansvar for klubbens drift og vil i tæt samarbejde med vores inspektør Martin Rasmussen og hans folk gøre alt for at klubbens medlemmer og gæster på OKSon Park altid får en god oplevelse.

Jan bliver en naturlig del af klubbens forretningsudvalg og vil være klubbens ansigt udadtil i forhold til de mange interessenter der følger klubben, herunder samarbejdspartnere og sponsorer.

Jan er en ung og dynamisk mand som helt sikkert vil sætte sit præg på klubben så vi kan fortsætte den positive udvikling der pågår. Tag rigtig godt imod ham, det bliver godt”, slutter formanden