Fantastisk lørdag på OKSon Park

image Dagen blev sluttet med lækker buffet og fest i teltet på anlægget.
Klavs Larsen, formand
30. august 2021 kl. 07:48
“Fed lørdag” blev præcis som vi havde håbet

Selvom vejrguderne ikke var med os, kunne det ikke forhindre at det blev en fantastisk dag og aften på Østerbæksvej.

Lige fra tidligt på formiddagen var der fuld knald på græsbanerne med piger og drenge som efter et par timer med verdens bedste legetøj, bolden, kunne hygge med holdkammerater og forældre i teltet med lækkert kagebord.

Herefter tog vores bedste herrer i Danmarksserien over og sendte FC Sydvest Tønder hjem med et 4-1 nederlag til de mange fremmødtes store glæde.

Krigsveteranerne fra Danmark og Polen var de næste på grænsværen, og de blev inden kampen hyldet af bla. Forsvarminister Trine Bramsen.

Dagen blev sluttet med lækker buffet og fest i teltet på anlægget.

Herfra skal lyde en stor tak jer frivillige, uden jer havde vi ikke klaret dagen så flot.

Eneste malurt i bægeret var at ikke flere “rigtige” OKS medlemmer og OKS old boys medlemmer tog del i det der var en fantastisk dag i klubben.