FÅ DIT EGET OKS MUNDBIND

11. februar 2021 kl. 13:06
Sort med smart OKS design
Du har nu mulighed for at købe dit eget OKS mundbind i god kvalitet og smart design.
Prisen pr. stk. er blot 79,- og bestilles via nærværende link. Du kan også købe familiepakke med 3 eller flere mundbind, hvor stykprisen er 65,-
Bestil mundbind her shorturl.at/GJNY9
Da klubhuset er lukket på grund af corona restriktioner, kan mundbindene afhentes ved klubhuset efter aftale med Philip Frikke-Schmidt via SMS på tlf. 29 87 65 93 😊