Vigtig info omkring Covid-19 smitte

04. september 2020 kl. 14:18
Vi skal alle, fortsat være yderst opmærksomme på at undgå yderligere smittetryk

Covid-19 stadig i blandt os. Smittetallet er stigende, ikke mindst i Odense.

Nu har vi, som klub, også en smittet seniorspiller, hvorfor vi skal orientere klubbens medlemmer.

De involverede parter er orienteret og foranstaltninger sat i værk efter retningslinjerne fra myndighederne og DBU. Disse findes også på hjemmesiden: shorturl.at/exzJ4

Vi har ligeledes for nyligt haft 2 seniorhold, som indirekte har været involveret, eftersom deres modstandere er blevet ramt af Covid-19 hvilket medfører en masse “bøvl” hos hver enkelt spiller/medlem hos modstanderne.

Derfor skal vi fortsat have stor fokus på hvordan vi omgåes og naturligvis i OKS-regi.

- Vask hænder/Sprit af. Før træningen & kamp og ligeledes også ved indgang til klubhuset mv.

- Hold afstand til træning og respekter opdelingen af omklædningsrum.

SPECIFIKT for forældre
- RESPEKTER venligst at forældrene STADIG ikke må være på anlægget til træning.

Kampe må man gerne deltage i, men kun som siddende tilskuere. Gerne fra cafeen eller terrasserne.
Stien rundt om kunsten er offentlig sti - så derfor kan man godt stå på stierne ved kunsten og 2’erne og se træning. Men IKKE på klubbens anlæg.

Så lad os alle samme fortsat gøre en fælles indsat for at undgå yderligere spredning.