Sommerhilsen fra ungdommen

Phillip Frikke-Schmidt
09. juli 2020 kl. 08:26
Se træner- og trinleder liste

Vi troede alle at vi skulle ud og repræsentere klubben og “Årets Fynske Børne- & Ungdomsklub”, Fyn 2019, i foråret 20. Som bekendt kom der en virus i vejen og den glæde må vi have til gode til efterårssæsonen.

Den lange pause har vi, i ungdomsafdeling såvel som klubben, bl.a. brugt på at arbejde med strategien bag ungdomsarbejdet, herunder også en stærkere struktur og organisation - forhåbentligt til glæde for alle medlemmerne. Ligesom vi har afviklet første større strategidag med flere forskellige interessenter og spændende diskussioner. Et arbejder der dog langt fra er færdig men rigtig godt igang.

Vi nåede næsten forældremøder med alle årgange inden sommerpausen i ef forsøg på st då samlet op på det mystiske forår.

Vi opfordre stadig til at potientielle emner/sponsorer sendes i klubbens retning så vi kan skabe endnu bedre rammer for vores voksende ungdomsafdeling.

Efterårssæsonen byder på flere spændende initiativer. Bl.a. ugentlige fællesspisninger (til meget rimelige priser) for hele familien, med mad fra Analog, Albanigade og en “genstarts- & 90år fødselsdagsfest”.

Endvidere vil vi afvikle 2 SuperLørdage”, en ny omgang trænerkurser for klubbens mange trænere og andre spændende tiltag.

Trænerstaben for 2020/2021 sæsonen i ungdomsafdeling er tæt på fuldendt. Enkelte assistenter og børnetrænere er endnu ikke helt på plads.

Nye i klubbernes U17 trænerteamet Kasper Larsen og Jonas Balle ligesom der er comeback i trænerstolen til Claus Mathiesen på U12. Velkommen til klubben.

Træner- og trinlederliste

U5/2016, trænes af Matias Just

U62015, trænes af Issa Al-Ahmed

U7/2014, trænes af Casper Gregogius, Jacob Michaelsen, Kristian Knudsen & Mathias Østerlund

Trinleder er: Casper Gregogius, casius.g@gmail.com

U8/2013, trænes af Martin Bækhøj, Kasper Rasmussen, Jakob Udesen & Mads Klinkby.

Trinleder er: Kim Steen Andersen, ksteen8@yahoo.dk

U9/2012, trænes af Arne Gårn, Kristian Jepsen, Majbritt Hjort, Sara Mortensen, Isabel Frandzen & Abla Bahije.

Trinleder er: Henrik Demoulin-Larsen, gimbal@gmail.com

U10/2011, trænes af Rasmus Due, Michael Knudsen, Mads Asbild, Poul Bjerre-Rasmussen, Peter Jensen & Morten Frisch

Trinleder er: Kim Ditlevsen, kpd@athenas.dk

U11/2010 trænes af Kim Kristensen, Jesper Bachmann, Per Wittenhagen & Mikki Ipsen.

Trinleder er: Kim Kristensen, Kimkristensen_dk@yahoo.dk

U12/2009, trænes af Claus Mathiesen

U13/2008, trænes af Sune Buus Nielsen, Idris Ciftic, Meike Noorslykke & Niels Jensen.

Trinleder er: Sune Buus Nielsen, sunebuus@gmail.com

U14/2007, trænes af Niels Jensen & Carsten Farstenrath.

Trinleder er: Martin Rasmussen, martin@mrsalg.dk

U15/2006, trænes af Kim Rasmussen & Søren Belling.

Trinleder er: kimriis@hotmail.com

U17/2004 & 2005, trænes af Kasper Larsen & Jonas Balle.

Trinleder er Hanne Østerbye, hcso@privat.dk

Pigeafdelingen ser ud som følger:

U7-U12P/2014-2008, trænes af Evald Iversen, Silas Barthelemy, Jannie Søgaard, Ivan Læbstrup, Jeanette Madsen & Henriette Andersen

Trinleder er: Evald Iversen, evaldiversen@gmail.com

U14P/2009-2007, pigerne trænes af Meike Noprslykke & Anita Pedersen.

Trinleder er: Meike Noorslykke, noorslykke@gmail.com

Målmandstræner for U11-U13 er Sebastian Brix og for U14-U17 Jon Lilholt